everything you said, you said right, everything you did, you did wrong.

Skrivet 2010-02-28 Klockan 13:31:56



det här är det jag ängnat min tid till än så länge,
& jag lär nog hålla på med det resten av dagen med haha
men seriöst, är jag inte bra elr? 

haha, mormor nu har du ett nytt rekord att slå! 
103 130 poäng, LYCKA TILL! 

japp, jag ska nog bara dega hemma idag
för vädret får en verkligen till att inte orka ngt. 
är ju leding imon&på tisdag också
så behöver inte känna att jag måste göra ngt denna trök-söndag.

peeeach broeh' ♥


Kommentarer
Postat av: Mormor Yvonne

Skrivet 2010-02-28 Klockan 23:34:44
Det var som fanken, nu gäller det att ligga i förstår jag, puss o sov gott, det skall jag göra nu


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!