everything i want.

Skrivet 2010-02-25 Klockan 23:01:11

tjaauuhh, riktigt skön dag! hih.
åkte ju inte med madde förut efter skolan,
så drog vi till cubus för att köpa skinnjackan
jag & mormor hängde undan igår,
& köpte present till lillebror, samt kollade vi inne på H&M
där jag då köpte en as mysig tröja på rean, riktigt nöjd.
efter stan så åkte vi hem till madde & bara tog det lugnt.
jag duschade iofs där, sedan på med myspys tröjan jag köpte.
provade även skinnjackan för hon ville se den på,
& jag lovar. när jag tog på mig den, JAG BLEV KÄR!
tyckte den passade mycket bättre idag, än igår haha lite knas.
sen så har även mamma beställt en annan skinnjacka från H&M
& vem vet? jag kanske blir mer kär i den, men det tror jag inte riktigt.

här får ni iaf bild på jackan jag köpte idag,
och jackan som mamma beställde från H&M 


jackan från cubus 499:-

jackan från H&M 399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!