Skrivet 2010-02-28 Klockan 22:38:56

Starkare utan dig – Esanna ft. Sofijah & Jennifer


Jag känner mig så ensam, så liten och svag

Kan inte nå dig när jag vill, behöver dig i min vardag

En sak jag undrar, varför kunde du inte stanna kvar?

Drömmer mig bort, jag saknar dig och allt vi har

Jag gråter mig till sömns för jag saknar dig som fan

Försöker klara varje dag men det är tungt att ta sig fram

Vill inte ha det så här, men det är väl meningen

Vaknar med tårar och vill bara somna om igen

Du var den bästa, du var den enda
Du var så trygg och nått sånt här fick inte hända

Jag trodde att du hade samma känslor för mig

Men nu vet jag, att jag är starkare utan dig

Kommer aldrig glömma, men inte minnas oss

Ju mer jag tänker på det, så saknar jag oss

En dag i taget som vanligt, fast värre

Du var min hjälte, men nu finns han inte längre.


Dags att torka tårarna, för tiden är förbi

Nu vet jag att ingenting håller för alltid

Allt jag ville va att du skulle behöva mig

Men nu vet jag att jag är starkare utan dig


Förstod det inte då, men allt faller på sin plats nu

Va för bra för att va sant, lika så du

Du lurade mig riktigt bra, hoppas du är stolt nu

För du gav mig ett löfte som du bröt men borde hållit

Jag litade på dig, men du gav mig bara svek

Allt jag nånsin ville ha, var din kärlek

Jag öppnade mitt hjärta och lät dig komma nära

Mitt misstag, för vi var aldrig ärliga

Trodde du var rätt men, du va fel

Men jag älskar dig, du var min andra del

Kan inte sluta sakna dom stunderna när det var vi

Men är starkare utan dig, inget håller för alltid

Ångrar att jag kämpade, ångrar allt jag gav

För i slutet av sagan blev det jag som stod ensam kvar

Vill inte minnas dig men kan inte glömma helt

För i mitt hjärta finns du kvar i all evighet


Dags att torka tårarna, för tiden är förbi

Nu vet jag att ingenting håller för alltid

Allt jag ville va att du skulle behöva mig

Men nu vet jag att jag är starkare utan dig♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!