a start of something new.

Skrivet 2010-02-20 Klockan 00:19:55

JAG BLIR SERIÖST TRÖTT PÅ DETTA VÄDRET NU!

är det bara jag som inte orkar med snön mera? 
snön förstör precis allt, och nu vill jag att det kommer sommar och sol!

jag har ju varit med maddepadde hela dagen idag, fett mys.
sen vid typ halv6 drog jag hem till mormor för att kolla let's dance,
så snackade vi osånt mysigt hihi.
sen va det nära att jag inte kom hem, just pga snön :o

imon är det iaf släktkalas, så kommer ha massor att göra imon
men jag ska uppdatera så mycket som jag kan & hinner.

nu får ni sova gott allihoppa.
natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!