a day filled with different emotions.

Skrivet 2010-02-15 Klockan 20:30:43



speciell dag, verkligen! 
jadu, denna dagen kanske inte blivit direkt som jag förväntade mig,
men jag får ta igen det någon annan dag.
det jag fått är iaf:
en tröja från cubus
ett linne från cubus
150:-
boken - bara inte du (katarina von bredow)
fritidskort
armband
hårinpackning
teater på onsdag med mormor&mamma
+att vi ska till danmark imorgon.

sen så har vi släkt kalas på lördag typ eftermiddagen
så då kommer jag få några presenter till.

nu ska jag chilla gärnet på min 16års dag.

one luve ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!