you were something special, something wonderful, you were somewhat hard to keep

Skrivet 2010-08-01 Klockan 12:58:45



snygg snygg snygg! :love:

har precis ätitfrukost och sitter nu i vardagsrummet hos mormor med hennes dator hihi. det är verkligen riktigt fult, eftersom mamma sitter precis bredvid mig med sin dator haha, snacka om fult! :D anyway så vet jag inte riktigt vad som händer idag, ska nog till backaplan med mamma en sväng sedan, &är hon snäll så kanske jag får någonting :blush: haha (a) skulle faktiskt behöva en ny bh så haha. sen så som ni förstår så har jag inga bilder eller någonting här så det kommer såna som jag laddat upp innan ;) uppdaerar mer sen. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!