you save my day!

Skrivet 2010-08-30 Klockan 21:56:46


tack gode gud för strepsils :thumbup:! har haft så sjukt ont i halsen idag, så dirr på första rasten drog jag med mig jessica till apoteket som ligger gatan bredvid min skola, haha! så det blev att knarka dessa hela dagen! förutom det så har det varit en väääldigt chill dag, har suttit och lyssnat på min handels lärare hela dagen som gått igenom massor osv. sen skulle vi ut på stan och göra en sak, sen slutade jag vid typ 2 :) as gött. så då åkte jag och hälsade på min babe madde i uddevalla, & helt seriöst, men gud va mysigt det är i hennes studenrum. helt galet! :D men nu är jag iaf hemma, så ska ta en ducsh nu, sen blire dega i sängen med datorn tills jag somnar. pusss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!