you are my angel.

Skrivet 2010-08-22 Klockan 20:34:28

godkväll vänner :) kom precis hem från madde så nu sitter jag här och lyssnar på musik och gör ingenting bara, haha! låter väldigt bra :) iaf så har väll inte vi gjort så mycket, tagit det lugnt, käkat lunch på donken, haha! sen kollat på saw3 och lite så. resten av kvällen blir la att käka middag/kvällsmat, kika på ngn film elr nått och sen sova eftersom det är skolan :) kul att man har ställt klockan på 04:50 enbart för maddes skull så jag kan ringa henne så hon inte försover sig, haha! usch jag lär ju vara helt död! anyways så ska jag färga håret imorgon kväll, & det är sötaste frida som ska hjälpa mig, och det är bara för att jag gjorde valet att skaffa löshår på onsdag när min lön kommer, & don't blame me, men jag skaffar clips, att börja med! så får jag prova på den saken, och vara lite fjortis, haha skämt och sido! :) lär säkert bli bra. men nu ska jag käka :D uppdaterar senare, puss


där har jag löshår, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!