woho känner mig ganska fräck just nu assåå...

Skrivet 2010-08-19 Klockan 20:12:05

... haha sitter på maddes macbook och jag är ju frän som faaen ;D haha skämt och sido. men jag måste ju erkänna att jag är riktigt avis på henne! önska också att jag fick en macbook av min skola, elr iaf en dator haha. men jag ska inte klaga, jag har klarat av en första dag på min nya skola, och det verkar riktigt gött faktiskt, min nya klass HP1b :) men jag har faktiskt ingenting att säga om min skoldag, mer än att det va chill :) börjar 09.30 imon och slutar 13.00 :) nu ska jag & madde ut och handla, för jag har ingen mat hemma (a) så ska vi även möta josse, som jag va med förut :) men nu ska vi dra oss ut, uppdaterar mer när jag kommer hem sedan! btw, min dator hemma är fixad igen ;) :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!