utan bekymmer rullar jag vidare.

Skrivet 2010-08-15 Klockan 12:29:36


nu har jag duschat och tagit på mig kläder, så ska snart möta upp madde & åka in till stan med henne! blir rix fm till kvällen, najs! :) sen även träffa amanda en snabbis där med, najs. sover hos mamma inatt, så blir inte mkt till uppdatering. men jag kan meddela att imon blir det troligen åka med mormor & östen till habo, sen vidare till gränna för att träffa isak (a) men dt är bara om jag får åka med dom, haha! nu ska jag fixa det sista innan jag drar, pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-08-15 Klockan 12:41:28
hihhi (a9 love u.. ...........................

PUSS ;*<3

URL: http://amandaferetti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!