under the street lights

Skrivet 2010-08-11 Klockan 20:24:16

hejsan svejsan, nu har jag precis kommit hem till mamma & mormor :) sitter dock och väntar på att mamma ska komma hem, så jag lånar hennes dator så länge (a) hihi busigt av mig. sen så får vi se vad som händer när hon kommer hit, jag vill ner på gbg kalaset som är denna veckan för kapten röd spelar på storans parkering idag :o och det vill man ju egentligen inte missa! haha. men jag tog iaf en sväng till stan innan jag åkte hem till lägenheten, och jag fick köpt torrshampoo som jag täkt köpa as länge, alla säger även att det är bra så nu får jag ju chansen att prova, sen så fick jag köpt ny sminkborttagning och ett läppbalsam, najs!
sen en sak till, har ni märkt att uppdateringen börjar ta sig lite? bättre än va det va när jag ''flyttade'' hit haha! det borde jag få en liten berömmelse för (a) sen så är dt ju även ngn som är skyldig mig ngt, hmmm.. vem kan det vara? (a) hihi. jaja nu ska jag fixa mig lite! puss :love:


i högtalarna just nu (8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!