the club can't handle me

Skrivet 2010-08-22 Klockan 13:18:15


ny vaxade armar, ny duschad, ny rakade ben. det är nu man mår som bäst haha! :) så nu väntar jag på att plattången ska bli varm, så ska jag ta på mig, blåsa håret och platta håret innan jag åker upp till madde och är med henne :D blir fett najs. imorgon äre skola som gäller, och för en gångs skull så är jag taggad! innan när man gick på thorild gick man ju i depression varje söndag för att man inte ville till skolan nästa dag, men jag ser bara fram emot det nu! :D hihi. nu ska jag fixa mig, pusss :love:


Kommentarer
Postat av: Mormor

Skrivet 2010-08-22 Klockan 21:57:01
Hoppas du får en bra dag imorgon, sov gott när det blir dags, Bamsekram o puss


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!