svar om löshår:

Skrivet 2010-08-17 Klockan 17:26:51

hei om taggad taggad taggad: hei hei har du bränt fast dit löshår som du sa , du skulle väl inte ha klips de va ju fjortis ? :)

svar: jag har tänkt köpta löshår som man bränner fast med vax ja, men ser det ut som att jag har gjort det än? skulle nog antagligen lägga upp en del bilder på det isf. & ja, jag hade tanken att inte ha clips eftersom håret lätt delar sig då & att man ser skillnaden. men att bränna fast håret kommer kosta mig 1800:- som förövrigt är billigt om man jämför med vad sallongerna tar. men jag har inte fått min lön än, & ligger redan i skuld till mamma på 2260:- så jag får se hur allting blir.

 
clip on                            keratin vax  (ser mkt mer äkta ut)


Kommentarer
Postat av: julia

Skrivet 2010-08-19 Klockan 03:27:42
hej, asså jag har testat det flesta metoderna med löshår, clips,flätat in och bränt fast med kleratinvax, men helt seriöst så suger det också!

håret blir väldigt slitet efter du tagit ut det, mitt höll i ca 2-3 månader, rätt länge eftersom jag skötte det soppas bra, men sista halva månadern va håret skit äckligt, blev en stor klump! men det kanske är värt att testa tyckte om det i början men en sak jag inte tänker göra om iallafall!

URL: http://juliaabv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!