städerska? hemmafru? haha

Skrivet 2010-08-29 Klockan 15:39:23

hahah hur ska detta börja? & hur ska det sluta? hahah! kom precis hem från stan, och precis innan jag åkte hängde jag upp tvätt för pappa & satte på en ny maskin med tvätt, nu är det såhär, att tvätten jag startade är klar, så då måste jag hänga upp den också :o om jag nu orkar.. haha! sen så ska jag städa mitt rum nu också hade jag tänkt, eftersom det ser ut som kriiiiiiget. och sen städa min lillebrors rum, men bara om jag orkar. Men jag fick shoppat lite i stan, så jag slänger upp bild på det sedan när jag städat klart :) tjiiiiing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!