sleepmode

Skrivet 2010-08-03 Klockan 23:57:30

nu sitter jag och mamma &lanar med varsin dator... -igen. men det kanske är dags att lägga sig? elr nej, jag ska sitta uppe liiiite längre till så att jag kan sova bort min dag imorgon, för jag har ändå ingenting att göra. fan va det suger :( sen så åker madde till gotland imorgon med, så henne kommer jag få vara utan i 2 veckor :( buhu.
sen så vill jag ha en iphone, men det kommer aldrig att hända, och så vill jag ha min lön, men den får jag inte förens den 25 augusti :( och så vill jag börja skolan, och det gör jag inte förens om 16 dagar, vilket är om typ 2 veckor :o nej nu lägger jag ner detta, vi hörs imorgon! peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!