minnena med dig dom kommer bli föralltid.

Skrivet 2010-08-03 Klockan 20:28:43

godkväll människor hihi, här sitter jag och har precis duschat och ätit middag så nu ska jag ta ut min tråkighet på en promenad med min lillebror haha. vi får la se vart vi hamnar då, haha! anyway så har jag varit med josefine hela dagen. åkte till kungälv och träffade henne, hämtade mer kläder sen upp på västragatan och träffade Ebba, så tog jag, josefine och ebba en lunch time på tant rut :) sen in till stan med josefine igen, lämna kläderna hemma hos mormor sen ut och kolla affärer lite haha :) men nu väntar axel på att jag ska vara klar, så får ta på mig skorna och dra mig utååååt. pussss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!