min vän är en vän till en vän som inte har några vänner.

Skrivet 2010-08-21 Klockan 22:52:42

titta vilka snyggingar som jag är med just nu, i denna sekund :D sitter i soffan hemma hos madde med hennes macbook med en lite joanna i knät haha! serri, låter som att hon är en beeeebis men icke sa nicke. vi har la inte så gjort så mkt idag, varit inne i stan, sen chillat hemma hos madde :D nu har vi kollat på shrek 3 och softat hund. men nu ska jag ta mig i kragen & lägga benen i fickan och hitta på ngt med dessa oerhört fina brudar :D puss på röööööööven :D :love:


Kommentarer
Postat av: Joanna

Skrivet 2010-08-22 Klockan 00:33:58
Är man snygg så är man!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!