måste bara dissa en sak..

Skrivet 2010-08-07 Klockan 21:10:19

.. det är såhär som rubriken lyder, jag måste bara dissa mina skullcandy hörlurar. jag har haft dom i cirka 2månader och dom har redan gått sönder? dom glappar så in i helvete att jag inte ens kan lyssna på dom? fett dåligt! dom är verkligen jätte jätte bra när dom väl fungerar, ger riktigt bra ljud och sånt, men att dom gått sönder så snabbt, RIKTIGT dåligt! sen så har jag även ett par KOSS hörlurar som jag tycker är riktigt bra, det ända dåliga med dom är att det är så klumpigt att ha med sig, det är inte direkt så att man lägger dom i fickan lika lätt som vanliga små hörlurar. sen det andra dåliga med dom är att ljudet läcker jätte mkt, sä även om jag inte har högt alls så hör alla vad man lyssnar på, vilket kan vara störande för den som inte känner för att sitta och lyssna på andras skrän musik. så snälla, ge tips på bra hörlurar? för jag måste köpa nya! :)


skullcandy hörlurarna.


koss hörlurarna.


Kommentarer
Postat av: johannaa §j

Skrivet 2010-08-07 Klockan 21:34:25
jag har haft mina skullcandy-hörlurar i typ 2 månader och dom är också redan sönder ! :o

URL: http://johannaaheterjag.blogg.se/

Postat av: elvira stehn

Skrivet 2010-08-08 Klockan 00:51:02
hej sötnos, och tack för att du anmälde dig till min veckans blogg. de tio finalisterna är nu utsedda. kolla in min blogg och se om det blev du, och om det blev det, börja ragga röster. Kika nu in om du blev en av de tio! ;)

URL: http://elvirast.blogg.se/

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-08-08 Klockan 12:30:09
SVAR JOHANNA: jaa, det är riktigt dåligt verkligen! :o

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!