lost in stereo '

Skrivet 2010-08-18 Klockan 23:21:39

hejsan godingar, har precis kommit hem till kungälv igen, har ju varit hemma hos mormor/mamma på kalas men kände bara, NEJ jag kan inte sova här inatt! asså det går inte, alla bor verkligen på varanda, 4 personer i en 2a :o det är galet. så nu är jag ensam hemma själv, men blev så sjukt jävla trött nu när jag startade min egna dator, &jo såklart så funkar inte internet, asså jag får damp!! det är ju tur att pappa har en dator asså, för jag hade väll dött annars! anyways, vad händer nu? jo jag sitter och taggar för skola imon, men jag ser ändå fram emot det, att träffa min nya klass hihi :) så jag hade tänkt borsta tänderna nu, sen lägga mig :) nattiii :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!