livet är inget spel, så spela inte bort det.

Skrivet 2010-08-31 Klockan 22:20:09

godkväll! har haft en underbart rolig/trevlig kväll med jonte&panos, efter en stund kom även Tim, och jag har inte träffat dessa grabbar på ett tag. ni mins att jag brukade va med dom innan skolan slutade? och även en del nu på sommarlovet? iaf, jag vet inte när jag träffade dom senast, men nu vare dags iaf! :) sjukt skönt. och det fanns en del att prata om! sen så är jag även över glad för jag kom precis på att, JAG KAN LADDA NER ANDRA AVENYN! så vet ni vad jag gjorde precis? JO! ladda ner hela säsong 1 av andra avenyn, ni kan tycka jag är töntig som kollar på det, men helt seriöst så tycker jag att det är den bästa serie som gjorts. så nu kommer jag ju sitta heeelt fast när det har laddats klart. får låta det stå på över natten, men lär nog ta ett tag med tanke på att det är 103 avsnitt  ;o haha! nu hade jag även tänkt kolla upp vilken buss jag ska ta imon, sen så blir det lägga sig, för måste nog åka vid kvart i 8 imon :( godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!