listen to your heart.

Skrivet 2010-08-07 Klockan 13:16:38

hejsan svejsan, här sitter jag och är hur varm som hellst. så jag gör detta inlägget snabbt eftersom jag inte har mycket att berätta heller haha! iallafall så var jag med frida igår, vilket var hur mysigt som hellst. gick runt i stan och pratade lite, kollade affärer, åkte till frölunda torg och kollade lite där :) fick inte köpt mer än ett par cykelbyxor från gina :) hihi. sen så åkte jag med henne till kungälv, så mötte vi nicklas, pontus och josefine & var med dom en stund. sen tog jag bussen tillbaka till göteborg och käkade ute med mamma&mormor :) idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska iaf till kungälv och lämna tillbaka filmer som jag har lånat, sen får jag se vad som händer :) ha en trevlig lördag, puss ♥



Kommentarer
Postat av: frida svensson

Skrivet 2010-08-07 Klockan 13:57:45
tack för igår vännen! :)<3

URL: http://fsveensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!