ju längre du skjuter upp allting, desto jobbigare blir det.

Skrivet 2010-08-04 Klockan 23:45:42

usch fy och blä, nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonlocken öppna.. men vet ni vad det knepiga är? jo att när jag väl går och lägger mig sedan, så kan jag inte somna på flera minuter, och det stör mig! så nu ska jag sitta uppe så länge så att ögonen nästan slår ihop haha, fast innan dess, TVÄTTA bort sminket! för det är ngt av det värsta jag vet, vakna upp med foundation intorkat i huden, nej usch bara tanken.. men jag var hemma förut och hämtade min sminkborttagning och några tröjor, men jag har verkligen inte koll på vad jag har här längre, haha! det löser sig :) men time to bya kläder och sminka av sig :) imorgon väntar nya äventyr, ha ha. btw, filmen var jätte bra :) fett mys att vara med lillebror haha! :) big löve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!