jag vet att det är fel men samtidigt så jävla rätt.

Skrivet 2010-08-14 Klockan 01:42:48

MIN ÄLSKLING MADELEN ANNA ROSÉN KOMMER HEM IMORGON!!!!!! LYCKA LYCKA LYCKA ♥♥♥♥♥♥
sen så följde jag josefine hem för en liten stund sedan, vi kikade ju film & skrattade en HEL DEL! herregud, galet. och nu sitter jag här, lyssnar på outlandish ♥ haha! :) btw, så kommer bilderna från igår imorgon ist, för jag orkar inte hämta kameran nu haha. men ska starta en film och kolla på den, det blir remember me, hoppas den är bra, för folk säger det! :) godnatt ♥


wish everything was perfect.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!