jag vet att allt kommer bli bra, allt man behöver, tid.

Skrivet 2010-08-19 Klockan 23:48:26


godkväll på er, nu har jag gjort mig klar för kvällen och även kollat vilken buss jag ska ta imorgon till skolan :)
så får sätta klockan på 7 så jag hinner duscha och fixa mig, börjar 09.30 imon så får åka från kungälv 08.30 hihi :) blir najs. sen så äre ju kort dag som jag skrev i inlägget innan, så går bara till 1 & efter det så får jag se vad som händer, ska nog träffa madde för modligen :)

anyway, så har jag funderat lite ang löshåret och det som jag skrev om, & jag var så himla säker innan på att jag skulle skaffa löshår osv, men idag när mamma hämtade mig så hade jag fått mitt löne besked eftersom jag får min lön på onsdag (den 25e) & så stod det hur mkt jag skulle få osv, vilket var en förvånig, för både mig & mamma. för det visade sig att jag bara kommer få ca 5432 elr ngt, och jag är skylldig mamma 2260:- så när jag får min lön är det ganska mycket pengar som försvinner direkt. så nu är min tanke såhär att skita i löshår med keratinvax, för det kommer kosta mig 1800 vilket är nästan hela den summan av lönen som jag kommer ha kvar när jag betalat tillbaka skulden till mamma. & jag vet att jag sagt att det är fjortis att använda clips, MEN det har nackdelar. så nu funderar jag på att skaffa det ändå, för det är som julia sa, en som kommenterade härom dagen, att när man har löshår som är fast brännt, så blir det väldigt trassligt i hårbotten osv. och clips är bara fjortis i vissa samband, det beror på hur noga man är elr va manska säga. & jag anser verkligen att jag inte är fjortis alls. men iaf, jag skaffar hellre löshår med clips för 500:- än 1800:- och då sparar 1300:- på det. och hellre bli onöjd med det, än att skaffa löshår för flera tusen och inte bli nöjd? ah, jag vet att det blev mkt text nu. men vad tycker ni? anledningen till att jag har haft den åsikt jag haft är för att det förra löshåret med clips jag hade var SKIT slitet och glömde tanken av att när man köper det så äre ju helt nytt och fräsht, ah det ordnar sig! haha! :) nu ska jag sova, godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Conradmarlene

Skrivet 2011-08-08 Klockan 11:00:04
Hello, any body here???

URL: http://conradmarlene.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!