jag ryser av att höra ditt namn, och att få höra din röst gör mig varm i hela kroppen.

Skrivet 2010-08-29 Klockan 22:01:47

godkväll! :) kom hem för en liten stund sedan, så nu sitter jag här och lackar väll rent ut sagt sönder snart på dett j*vla internetet! haha. för jag kan ju inte kolla bussar heller, så jag vet inte vilken jag ska ta imorgon ;o men jag får chansa på att det går en klockan 8 imon haha! :D så för att orka upp så går jag nog och lägger mig nu. kan även meddela att efter skolan så ska jag hälsa på madde i udevalla, så jag kommer inte uppdatera förens på kvällen, &kanske imorgon bitti innan jag åker till skolan, men bara om jag hinner! :) sov gott, pusss :love:


i like YOU ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!