jag ger dig hela världen för din närhet.

Skrivet 2010-08-08 Klockan 23:21:47

godkväll på er :) sitter hemma hos mamma&mormor nu och kom hit för en liten stund sedan. ska strax lägga mig för jag är helt sjukt trött, haha men det har ju sin anledning. ska upp ganska tidigt imorgon eftersom jag ska in till stan och möta amanda så ska vi träffa johan, blir najs :) men nu har jag inget mer roligt att berätta, så jag kryper ner under täcket och får mig en god sömn. uppdaterar mer imorgon! pusss ♥

 
jag och snygging amanda från förra gången jag var hos henne :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-08-09 Klockan 08:43:33
den bilden är förbjuden ! puss <33

URL: http://amandaferetti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!