jag blev så förstörd att jag knappt hitta hem..

Skrivet 2010-08-20 Klockan 18:05:42


hejsan hoppsan, måste säga att skoldagen var riktigt chill haha :) har typ gått stadsvandrig och gjort lite olika saker på stan, lärt känna klassen lite :) och det va la najs. sen efter skolan drog jag hem till mormor för att hämta mer kläder, & nu är jag hemma i kungälv :) ska käka och så, sen dra upp till min babe madelen och kika film med henne! :D blir riktigt najs. men nu måste jag kissa! :o & btw, jag lägger upp bilderna på ALL TIME LOW ikväll när jag kommer hem, lovar. pusssss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!