it was not meant to be us.

Skrivet 2010-08-16 Klockan 00:42:45

godkväll beautiful. kom hem för en liten stund sedan & det har varit en riktigt god dag! :) åkte med madde in till stan, sen hem till mamma och lämna saker och sen in till stan igen, kolla affärer och lite så. sen drog vi oss till rix fm festivalen, där träffade vi amanda&cissi, så vi kollade tillsammans med dom :) efter att det var slut så drog vi oss mot brunsparken och träffade Linda&Lovisa, tills dom tog bussen hem, så väntade jag & madde tills nästa buss skulle gå, sen blev det softilation hemma hos henne :) iaf dom bandne som spelade var väll ganska bra, bara vanliga radio låtar som spelades typ haha! men vi kan ju ta och dissa ''för bandet'' som var ett hemma band som spelade covers av typ lady gaga, u2, kings of leon & the killers. riktigt DÅLIGA!! snacka om att skämma ut sig. sen kan jag även meddela att jag ska inte till habo imon :( :( :( så sjukt sur för det!! ville verkligen träffa isak. MEN jag får istället vara här hemma i kungälv (är hos pappa nu) och fira min älsklings madde som fyller 16 år :D
nu ska jag kolla på sex and the city 2, sen sova! :) uppdaterar mer imorgon, pussss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!