im superman.

Skrivet 2010-08-05 Klockan 13:45:54

sitter här med lillebror och lyssnar på musik & har precis duschat, har verkligen ingen lust alls att gå ut för vädret är inge lockande? haha :) men jag ska iaf in till stan snart med lillebror haha, sen ska vi träffa mormor och gå på liseberg ;) kännner verkligen att jag har blivit en familjemänniska men jag älskar dom så det är bara roligt :D haha, sen så är ju allla andra kompisar fullt upptagna med annat så. men nu måste jag fixa mig innan vi ska dra oss haha, pussss ♥



Kommentarer
Postat av: elvira stehn

Skrivet 2010-08-05 Klockan 15:37:23
Hej sötnos, jag har dragit igång en veckans blogg och undrar om du vill passa på att anmäla dig. Har runt 400 unika besök per dag, så det gynnar dig att vara med. Du anmäler dig här: http://elvirast.blogg.se/2010/august/drar-igang-en-veckans-blogg.html

URL: http://elvirast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!