i'm standing where you left me.

Skrivet 2010-08-28 Klockan 22:48:41


godkväll på er, ligger just nu hemma i min säng, för det blev inget med det att jag skulle sova i uddevalla med madde. Men jag åkte ju somsagt med mormor&mamma till landvetter för att lämna mamma på flygplatsen, efter det blev det en sväng förbi donken och käka lunch, sen åkte jag hem till kungälv och träffade josse, var lite med henne, satt mest ute och pratade innan hon skulle hem och käka :) & då drog jag hem, men det är ju sååå typiskt, att percis när man har satt sig vid datorn, jo vad tror ni händer då, DATORN LÄGGER AV! elr snarare internet -.- *suck. men nu har jag löst det iaf. kommer väll inte hända så mycket mer idag, blir att spendera min tid här vi datorn tills jag somnar? haha :)

30 seconds to mars på bilden *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!