i'm not like before.

Skrivet 2010-08-19 Klockan 12:00:42

hejsan svejsan :) nu har jag precis fixat mig och sitter här och väntar på att mamma ska hämta mig och köra mig till skolan (a) haha! sen efter skolan så ska vi ta en fika på stan innan hon åker tillbaka till jobbet, haha :) sen så hoppas jag även på att anders ska komma hit när jag kommit hem för att laga min dator, frö inte bara det att internet inte funkar, nu kan man inte ens starta datorn, åååh!! :mad: sen så ska jag även hinna träffa josse idag med, för hon flyttar ju på lördag! :o men måste kila! puussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!