im not afraid.

Skrivet 2010-08-09 Klockan 23:39:57

nu är jag hemma efter en grymt kul dag haha. har ju varit med amanda&johan hela dagen, typ varit i kungälv, käkat på paprika, varit i stan oså haha har la inte gjort ngt så speciellt igentligen haha :) har tagit några bilder och har även 1film med haha, om inte johan tog bort den? :O men kom ju på att jag inte har usb sladden till kameran här :/ men jag ska hem till kungälv och sova där imon så då kan jag nog lägga in det haha! sen efter att jag hade följt amanda till tåget iaf så åkte jag till kungälv för att träffa josse och hennes kompis nathalie från hässleholm (?) tror jag hon kom ifrån haha! jaja, nu ska jag kolla runt på facebook or something innan jag lägger mig, vilket mamma&mormor redan har gjort haha! godnatt ♥


ögon godiiis på hög nivå!!!


Kommentarer
Postat av: josefine

Skrivet 2010-08-10 Klockan 08:27:52
haha ängelholm* ;)

URL: http://tivefalth.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-08-10 Klockan 10:16:13
helt awsome :D

filmen lägger du inte upp ! :P haha

puss <3

URL: http://amandaferetti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!