I wanna boom bang bang with your body yo

Skrivet 2010-08-24 Klockan 17:07:25


hejsan :) usch vad det regnar ute? gud va hemskt. så hur ser min eftermiddag/kväll ut? kanske laddar ner en film och gottar mig till den? eller så kanske jag ska med mamma hem till lotta, men jag måste iaf upp till madde och hämta min kalender som jag glömde hos henne igår, inte så najs. för den behöver jag ganska mycket i skolan, haha! sen så hade jag tänkt duscha, så det ska jag göra ganska snart :) vad har jag mer att berätta just nu? Jag har varit i skolan idag, & vi har för det mesta bara varit ute. intervjuade folk i butiker innan lunchen, sen efter lunchen skulle vi ut på stan igen, utgå från en tjuga och på något sätt få ihop mer än så. sen så åkte jag hem & nu sitter jag här :) haha! men uppdaterar mer senare. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!