i only need someone like you.

Skrivet 2010-08-26 Klockan 22:15:16

godkväll :) har precis kommit hem, åkte från madde vid 9 men ringde min vän josefine påvägen hem så blev fast i tlfnen med henne :) det var FÖR länge sedan jag snackade med henne, så riktigt skönt att få snackat lite :) hade tänkt ta mig en dusch nu eftersom jag inte hinner det imorgon bitti, för då kommer anders först och lämnar en laptop till mig (a) hihi *blink. sen måste jag skynda mig till bussen, & sen möta upp jessica vid brunnsparken för att åka till slottskogen för skol-olympiad, sen så ska jag ju till tandläkaren klockan 14 :( & efter det blir det hem och fixa sig för att sedan dra in till stan och gå på NRJ in the park med frida & några :D så det är fullt planerad dag imon, men jag kommer uppdatera det gånger som jag har tid :) kan även berätta att jag fick shoppat lite när jag var i stan förut, innan jag åkte hem från skolan, blev svarta jeans ''leggings'' & 2 vita baslinnen :) as najs.
men nu ska jag duscha, kolla busstider & sova. godnatt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!