i never hurt you.

Skrivet 2010-08-23 Klockan 08:07:01

godmorgon folks, nu har jag vaknat och hade tänkt fixa mig för skolan, bara att jag inte har ngn aning om vad jag ska ha på mig! haha :) men det årdnar sig. ser fram emot skoldagen idag, det vi ska göra är att kolla på våran matsal, sen gå ngn promenad i skolan & forts lära känna dom i klassen, om jag nu har uppfattat det rätt :) sen så skulle vi även få ett schema för dessa första veckor nu innan skolan är klar med renoveringen. sen ska jag träffa frida ngn gång efter skola, så ska hon färga mitt hår :) sen så hjälper hon mig även på onsdag när jag ska köpa löshåret, och sy fast klämmorna osv. så då kommer mitt hår bli ungefär som på bilden under. ha en toppen dag nu, puss! :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!