hur kan man älska nån, när man har älskat nån förut.

Skrivet 2010-08-03 Klockan 11:12:04

godmorgon mina hjärtan här sitter jag och ät sjuktg seg asså. har precis käkat frukost med mamma&axel och ska strax ta på mig kläder och hitta på något att göra. smsade med josefine precis och fråga om vi skulle hitta på ngt, så det verkar bli så :) hihi. igår var en riktigt rolig dag i lysekil, åkte på sälsafari och kollade på tp as mkt sälar, haha (a) sen så käkade vi lite, gick på stan osv :) sen när vi skulle hem åkte vi förbi grundsund där saltön spelades in och kollade lite där. på vägen hem stannade vi på ngt gatukök och käkade sen lämnade mamma mig i kungälv så träffade jag sebastian en stund :) vid 22.53 tog jag bussen hem till mormor igen, då var det bara sängen direkt! för jag va sjukt trött :) haha. men nu måste jag fixa mig, puss :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!