hatred and betrayal .. is it love?

Skrivet 2010-08-05 Klockan 10:34:09

godmorgon. idag är jag uppe tidigt och jag fattar verkligen inte varför? både jag, mamma & axel är vakna nu? haha. verkar som om jag har vridigt tillbaka dygnet? fast det kanske är bäst med tanke på att idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag börjar skolan. & det ska verkligen bli skönt, jag längtar verkligen haha. men idag är det molnigt ute? och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra för något idag. smsade med josse förut och undrade om hon och jag kunde ses, så det kanske blir så efter hon har varit och kollat på ny säng och varit hos läkaren. :) men nu ska jag ta mig något att käka, hungrar ihjäl hihi puss :love:


jag smälter :bigeyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!