godkväääll

Skrivet 2010-08-28 Klockan 00:49:57

har precis kommit hem från stan, & fytusan va skoj det har varit! det var nog den roligaste & våtaste kvällen på länge, haha!! mötter iaf upp frida, simon & dobbe på busstationen i kungälv, så tog vi bussen in till liseberg, &herregud vad mkt folk det var! helt gaaalet! men vi fick oss en bra plats hyffsat långt fram vid scenen. sen när ''konserten'' va slut, så gick vi runt lite, träffade på fler folk och lite så. men det blev mest att jag&frida gick runt tillsammans. sen i sista sekund innan liseberg stängde bestämmde sig jag, dobbe, simon, jocke (?) & pernilla oss för att åka flumride, och det var nog den roligaste och våtaste åkturen på länge! haha. ja, dom tryckte ihop sig 2st där framme, så satt jag och dobbe längst bak, men vi lyckades få in vatten i HELA båten! hela min väska var dyyyyngsur, busskort, plånbok, mobil, ALLTING! var helt sjukt blött :o haha. så man kan ju säga att det känndes verkligen som att man hade pissat på sig när man gick tillbaka till bussen sen, haha! efter det så började vi iaf dra oss till korsvägen för att ta bussen hem, men det var helt sjuuukt mkt folk som skulle med, så efter att vi missat bussen ca2 gången bestämmde vi oss för att ta spårvagnen till centralen, sen blev det röd express därifrån, sen en liten prommenad till bussta & hämta min cykel, och nu ligger jag här, är sjukt hungrig för övrigt, i min säng och myser med min laptop! ska strax somna tänkte jag, för imon ska jag med mormor till landvetter och lämna mamma som åker till turkiet. godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!