dagar som gått har blivit minnen idag, jag tänker tillbaka på det du & jag gjorde tillsammans du vet vad jag menar.

Skrivet 2010-08-11 Klockan 17:53:32


nu är jag redo för att gå ut haha, snacka om att jag blev fast vid datorn? det började iaf med att jag börja kolla på the last song, och när jag väl hade börjat var jag ju tvungen att kolla klart? & den var verkligen jätte bra! gud vad jag grät, haha! rekomenderas starkt! :) sen så chillade jag vid datorn, efter det blev det en dusch och nu har mitt hår fått torka, jag har tagit på mig och även målat om mina naglar svarta :) har även tankat ipoden med ny musik så nu ska jag bara plocka ur diskmaskinen sen åker jag tillbaka till mamma :) fick en fråga förut, och såhär lyder både frågan och svaret:


svar: alltså, var jag laddar ner filmer och vad jag änvänder för program.
jo det är såhär att min dator är ju nyformaterad så jag har inte haft alla program som jag hade innan, men då hade jag iaf ett nerladdningsprogram som heter bitcomet som jag då tyckte var bra. men igår så hamnade jag slumpvid in på en blogg som då i ett inlägg berättade var hon laddar ner, så jag klickade in på den länken hon länkade som var tankafetast. sen i sökfältet skrev jag in filmen jag ville ladda ner tex dear john, (glöm då inte skriva swesub efter om du vill ha sv tal) & då stod det i hörnet hur man skulle göra om man var nybörjare, en mkt bra guide! :) där tipsar dom om utorrent och det tycker jag är riktigt bra! :) så filmerna hittar jag på tankafetast och jag använder utorrent när jag ska ladda ner filmen ;) hoppas svaret duger!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-08-11 Klockan 20:34:50
är det lagligt då? :D

Postat av: Nicolayjasmine

Skrivet 2012-04-23 Klockan 12:33:18
Follow your dreams, you can reach your goals.

URL: http://nicolayjasmine.blogsmile.com

Postat av: Nicolayjasmine

Skrivet 2012-04-23 Klockan 12:33:27
Follow your dreams, you can reach your goals.

URL: http://nicolayjasmine.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!