cause baby tonight, the dj got us fallin' in love again.

Skrivet 2010-08-10 Klockan 23:31:03


har precis kommit hem efter att jag tagit en promenix med frida och tjötat lite :) fett mysigt måste jag säga. för även om det blev lite kalls så vare ändå skönt väder för en promenad! sen snackade jag med sötaste sophie i tlfn på vägen hem också så då blev det ju ännu mer girltalk hihi :) så nu sitter jag här och  håller på att ladda ner 2 filmer, the last song & the notebook får se vilken som är klar först och den kommer jag se på :) laddade även ner dear john förut och den var riktigt riktigt bra, får se om dessa är bättre ;) så det händer väll inte mycker mer idag mer än film och sova :) men uppdaterar mer imorgon när jag vaknat, sov gott! :) puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-08-11 Klockan 13:16:27
vartifrån är de du laddar ner filmer? o med vilket program? vill också kunna :(


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!