you are better than you know.

Skrivet 2010-04-07 Klockan 11:57:33

wähu, nu har jag kikat på andra avenyn på svt play och käkat frukost.
ska nu då fixa mig lite för att sedan åka in till göteborg med ebba (L)
så det kommer bli lite dålig uppdatering idag med.
tror inte jag kommer att köpa något, för jag har inga pengar haha

nu när jag fixar mig så passar jag även på
att öva till låten som jag ska sjunga i idol 2010
det är gött, bara 2dagar kvar till det är fredag och
Ebba ska sova här, det är 3dagar kvar tills vi åker
in till göteborg med första bussen vid typ 05 på lördag morgon.
det är bara 3 dagar kvar tills jag står framför juryn!
jag är taggad! 

puss <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skrivet 2010-04-07 Klockan 14:05:53
Vilken låt ska du sjunga på idol? :) Min kompis sa att det bara är första juryn på lördag, och dom som går vidare därifrån får träffa den riktiga juryn på tisdag eller onsdag. Det är bara det jag har hört. :) Lycka till i alla fall! :)

URL: http://hannaaasss.blogg.se/

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-04-07 Klockan 19:13:49
jag ska nog sjunga god damn youre beautiful - chester see :) det är nog så, haha. jag har ingen aning! :) ska du ställa upp? lycka till du med isf ;)

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/

Postat av: Hanna

Skrivet 2010-04-07 Klockan 22:58:27
ah den är bra ! (Y) :) ja det ska jag! velat det sen idol började, så det är dags nu! ;)

Tack så mycket!

URL: http://hannaaasss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!