vi lär oss med tiden som går.

Skrivet 2010-04-05 Klockan 15:07:29

jag sitter här och lyssnar på musik
samtidigt som jag nu ska börja fixa mig,
platta håret & sminka mig, tänker inte göra så mycket med mitt
utseende idag, för jag orkar helt enkelt inte.
men jag har tagit brunutansol i ansiktet så nu är det bara på
med lite puder & mascara, sätta upp håret i någon slarvig knut
så får jag vara klar så.
hinner nog inte ta någon outfit bild,
men kan berätta att jag har på mig
svarta leggings H&M
lila tunika GINA TRICOT
guldigt armand + pälarmband från H&M

som jag skrev tidigare så ska jag på kalas,
men kommer väl hem igen till kvällen
så jag hör av mig mer då.
här ska ni få en låt som jag bla lyssnar på nu när jag fixar mig
(har ni även lagt märke till att jag har en ny header?) 



blir riktigt taggad när jag hör den! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!