vi har ingenting gemensamt längre.

Skrivet 2010-04-27 Klockan 16:14:14

woho moppekungen on the blog säger jag bara! hahaha
efter skolan, så drog jag och ebba en sväng lite i kungälv
innan vi skulle möta upp jonthe som skulle låna ut sin moppe till oss (a)
så vi drog upp till munkegärde för att hon skulle träffa anton,
så hoppade hon av och jag fick köra ner den igen, fett roligt!
kan ju säga att jag ångrar REDIGT mkt att jag inte önskade mig en moppe när jag fyllde år! 
fyfan asså, åh jag vill verkligen ha en! 

men nu är jag iaf hemma idag,
ska fixa mitt smink lite innan jag ska dra en sväng
till stan för att se om det händer ngt kul där.
puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!