time to say goodbye

Skrivet 2010-04-21 Klockan 15:54:26

så, då är det dags för mig att säga hejdå.
båten går 19.00 men man måste vara där senast 1timma innan,
så nu ska jag sminka mig och kolla så jag har allting packat
sen är det dags för mig att åka.
så jag hinner inte ta mer tid på datorn förstår ni.
sen så kan jag berätta att jag precis varit och hämtat min klasströja najs.
så nu har jag klasströja + brallor (y) 

jag har bett ebba&josefine att ta över min blogg när jag är borta
om dom har tid, &om dom orkar så att säga.
så jag tycker att ni kan forts att kika in här
för att se om det kommit nya uppdateringar.
annars så är jag hemma igen på Lördag i kungälv runt 10 
så då får ni bilder från min resa osv 

ha det fint här hemma.
puss ♥


ja, jag är jätte snygg i den nya tröjan haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!