om du skulle fråga mig, skulle jag skrika ut ett JA direkt.

Skrivet 2010-04-15 Klockan 18:20:52

ny duschad, ny rakad minus armhålor bara för det är torsdag
&jag ska använda absolut torr.
jag tycker egentligen att det är sjukt äckligt, att inte vara nyrakad
för det är verkligen ngt jag är noggrann med!
men jag måste ju göra som det står i bruksanvisningen för att det ska bli så bra som möjligt.
får ju dessutom raka dom imon & jag ska ändå inte träffa ngn idag ;) hahah.
iaf, ett tips till er som tycker att ni svettas mycket,
spelar ingen roll om dt är vanlig armsvett, fotsvett eller handsvett
för det funkar överallt, tro mig det gör det!
har inte svettats ett dugg på hela veckan, gött.

ahja, tänkte bara slänga in det lite snabbt.
dax för matteboken (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!