ny phoooone,

Skrivet 2010-04-09 Klockan 14:26:44

yess, då har man ny mobil.
och vet ni vad? JAG ÄLSKAR DEN! 
helt galet, så sköna knappat och allt, helheten är grym!
mitt bästa köp asså måste jag säga, hihi.

ebba kommer hit om en stund,
så ska vi cykla en sväng i det fina väder
helt sjukt skönt är det ju ute!
man känner verkligen att våren&sommaren är på gång! 
men vi ska iaf köpa typ risifrutti och sånt som vi ska äta när vi står i kön 
får verkligen inte glömma fylla i lappen som mamma skrev ut åt mig.
kommer bli så galet roligt så det finns inte, & ja jag är nervös! haha 

men ni får ha det så fint så länge :) 
lovar att det kommer komma massor med bilder
följande & även från ikväll/imorgon! 
för nu har jag bra kamera på mobilen
&även en fungerande digitalkamera! great.

men nu ska jag forts lägga över musik osv
innan ebba kommer hit och vi ska dra.

så puss på er! 
&ha en forts trevlig dag :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!