natt natt, hihih

Skrivet 2010-04-08 Klockan 02:33:50

här kommer en summering av min dag med ebba.
vi har knallat runt i göteborg och kollar runt i olika affärer
sen har vi även cyklat till ytterby
varit hemma och lagat cyklar käkat mat,
suttit och väntat på josefine & sedan kollat tv
i ebbas källare, hihi .
och nu klockan tjugo i 2 kom jag hem.
men här kommer några bilder jag tagit under dagen.
&jag lovar jag ska börja ta bilder på ngt jag gjort varje dag
och lägga och på bloggen och visa er!
puss och godnatt ♥








en film från när vi väntade på josse,
men ser ossinte för det var så mörkt.
men vi hade iaf gjort en välkomst sång hahaha


Kommentarer
Postat av: ebba tha king

Skrivet 2010-04-08 Klockan 18:01:04
men gud va sexiga bilder :o<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!