när jag förlorade dig, förlorade jag min bästa vän.

Skrivet 2010-04-08 Klockan 22:33:27

oj, jag har ju inte varit hemma idag heller :o galet.
kom typ nyss hem igen då, har varit i stan med mormor en stund
och sedan med jonthe och camilla :) roligt.
har inte köpt ngt idag haha förutom en korv med bröd (y)

jag har inte så mycket att berätta,
men fick en ganska rolig kommentar om att jag skulle haft på
mig bikinin på en bild och visat att den va förliten, men sorry dude
ingen sån porr här ;) hahaha.

sen fick jag även en frågan ang mobilen.
asså jo jag fick en mobil för inte så länge sedan
och det är just det, jag FICK den, så det blev massa strul osv
så jag var tvungen att gå tillbaka till min gamla sony ericsson w595 elr va den heter
men nu så har min mamma beställt en Sony ericsson j10 Elm
som vi ska hämta ut imorgon på hennes lunch
och då är det dessutom så att hon lägger ut pengar så länge
så får jag betala tillbaka när jag får min lön i sommar :)

dom forts planerna för kvällen är
att sminka av mig, och sedan krypa ner under täcket.
jag har kommit hem ganska sent många kvällar i rad nu
och jag känner att jag behöver få lite sömn nu
måste ju ladda inför Idol eftersom natten imon inte kommer bli mycket sömn alls.

herregud, orkar ni ens läsa?
det är verkligen inte bra att knappt blogga, blir så mycket att
skriva sedan på kvällen haha.
men ta er tid! :D 

och sov gott nu mina puddingar!
puss ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-08 Klockan 22:40:29
men sorry dude

ingen sån porr här ;)



jasså va tråkigt :( vart är den porren då? :(( hahaha xD

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-04-08 Klockan 22:45:20
du får la komma hit hahaha ;)

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-09 Klockan 06:36:36
jasså hahah ;) <3

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-04-09 Klockan 09:35:30
hahaha ye ;) <3

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-09 Klockan 17:27:33
då KOMMER jag då ;) hahah

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-09 Klockan 17:28:08
älskar din blogg förrästen :) <3 fortsätt med den puss :))

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-04-09 Klockan 18:52:18
hahaa bra, fast vem är du ? (a)

måste ju änna veta vem det är som ska komma hit ;)

tack! så snällt, det gillas :D puss

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!