min hjärna vill dra, men fötterna vill stanna.

Skrivet 2010-04-25 Klockan 14:27:38

hejsan.
gud vad skönt att äntligen få sova ut!
jag vaknade ungefär vid klockan 1, åt då frukost
& sedan tog jag mig en dusch, det är så att jag fick mig en funderare
samtidigt som jag stod där i det varma vattnet
och jag kom fram till saker som jag vill ha 
& saker som verkligen måste ändras på.
så här får ni listan på detta. 

sakar jag MÅST ändra på:
• sluta äta choklad, av den anledning att jag får finnar. 
• sluta ringa folk som inte har comviq
• sms:a mindre + bara skicka mms till comviq kontakter
• lägga av med internet på mobilen, OM jag inte är ansluten till  WI-FI
• äta nyttigare
• mer intressantare blogg, mer bilder osv.
• lägga ner lite mer tid på skolan.

saker jag VILL ha: 
• nya BH:ar
• pengar
• ballerina skor
• kläder. 
• ***** **********

nu ska jag fixa mig lite,  
puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!