kill me, slowly.

Skrivet 2010-04-06 Klockan 22:22:03

herregud vad trött jag är! sinnes.
måste verkligen säga att jag knappt suttit still ett dugg idag!
&jag vet att det har blivit dåligt bloggande, men jag har somsagt varit inne i stan hela dagen.
åkte ju in vid halv11 och lämnade tillbaka min bikini och min tunika
&bytte då detta till ett par svarta shorts nästan likadana som dom jag köpte förra veckan (y)
sedan gick jag vidare till BIK BOK och hittade en mycket fin college tröja för 74;- ist för 299
det tycker jag var ett mycket bra fynd eftersom jag redan kollat på den innan
då den inte var på rean men inte orkat köpa då.
snacka om ett bra köp då!

sedan mötte jag Andreas vid 12
och helt ärligt så har vi inte gjort något speciellt.
bara gått runt fram&tillbaka bland affärerna i nordstan
käkat glass, käkat mat, kollat mer kläder osv osv.
runt 6 åkte jag iaf hem från stan.
då hann jag knappt komma in förens jag skulle med mamma till
maxi för att lämna tillbaka en grill haha,
då blev det även att vi gick in där
så får fick jag shoppat 2böcker, som verkar vara mycket bra
och sen även en blackheads skrubb, en skrubb mot pormaskar alltså.


tidigare har jag inte brytt mig om mitt ansikte så mycket
vilket jag ångrar något extremt nu efteråt!
redan i tidiga tonåren så fick jag finnar, jätte pinsamt såklart.
jag brydde mig inte så mycket om dom då, mer än att jag klämde dom.
senare när jag började 7an började jag med olika krämer och hittade en som passade min hudtyp
jag har nämligen aldrig varit för ngt av de olika ansiktsvattnen som finns.
jag har även tagit bort mitt smink med vanliga våtservetter
usch vad jag ångrar allt!


så om jag ska ge ett snabbt och bra ansiktes tips
som fungerar bra på mig är:
tvätta bort sminket med ex Nivea Visage GENTLE CLEANSING MILK
sedan om du har någon slags acne medel använd det
och efter det smörj in huden med natt/dag creme. 

nu känner jag att inlägget blev jätte långt
och att ni säkert inte orkar läsa mer.
sov gott people. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!